Nederlanders hebben ook rechten!

Ik heb PES 5 veel gespeeld maar omdat de uni zeer veel tijd in beslag neemt heb ik een hele tijd geen PES gespeeld. Maar dit weekend had ik even tijd en ik dacht, laat ik pes6 eens proberen. Wat een verspilling! Wat is er nou anders dan PES 5? Behalve geupdate roosters en extra Reebok schoenen. In de gameplay merk ik ook helemaal niks. Misschien een paar animaties extra. Geen verbetering in de ML. Ik vind het ronduit een schande dat Konami zo'n waardeloos product afgeeft. Begrijp me niet verkeerd, het is een goede game alleen zie ik totaal geen verbeteringen en dat mag je nou toch weleens verwachten van Konami.
Ik was een tijdje gedwongen gestopt met PES maar vanaf nu af aan zal het vrijwillig zijn.
 
Last edited:
Nee, das ook weer overtrokken. Alhoewel PES genoeg kan leren van Fifa. Ik speelde Fifa 07 toevallig laatst en natuurlijk heb ik er genoeg van na 3 wedstrijden, maar er zitten genoeg positieve kanten aan Fifa. Ze verbeteren zich duidelijk. En dat kan ik niet van PES zeggen..
Ik speel gewoon geen enkel voetbalspel.
 
Hi boy...I'm 0 TEXT from ITALY.
I'm editing an OF with new club for evey PES6 League.

* I want to make VVV Venlo and DE GRAAFSCHAP for EREDIVISIE, but I can't find info about they.

Can u help me about for NEDERLANDS FORUM (BLOGS or SITES) for PES6?!
 
Nee, das ook weer overtrokken. Alhoewel PES genoeg kan leren van Fifa. Ik speelde Fifa 07 toevallig laatst en natuurlijk heb ik er genoeg van na 3 wedstrijden, maar er zitten genoeg positieve kanten aan Fifa. Ze verbeteren zich duidelijk. En dat kan ik niet van PES zeggen..
Ik speel gewoon geen enkel voetbalspel.

Same here. Sta al een jaar droog. Af en toe speel ik nog wel eens voor de gezelligheid. Maar van mijn verslaving is niks meer te bespeuren. Teveel ergernissen die maar niet worden aangepakt.
 
Same here. Sta al een jaar droog. Af en toe speel ik nog wel eens voor de gezelligheid. Maar van mijn verslaving is niks meer te bespeuren. Teveel ergernissen die maar niet worden aangepakt.

Dat heb ik ook. Vroeger (2-3 jaar geleden) speelde ik dagelijks. Nu is zo nu en dan een potje, maar nu ik PES 2008 zie, beginnen de vlinders weer te werken in mijn buik haha ;)
 
en Elite organiseert toernooien in Groningen en omstreken dacht ik,
ik zelf speelde wat toernooien in Amsterdam, maar dat is al weer lang geleden.
 
Ik heb vandaag de folder in de bus gekregen van Intertoys. Er staat dat hij nieuw is en met koeienletters op = op, dus ik neem aan dat zij die hebben ;)
 
Heb fifa gister gehaald voor de 360, geen engels commentaar :(
maar weer inruilen en fifa uit engeland bestellen denk ik
 
En de winkel waar ik hem heb gekocht krijg ik geen geld terug! :(
Dan maar een tegoed bon.. Waar heb jij hem uit Engeland besteld?

thanQ
 
Nog niet, ga ik morgen ff doen.. Engels commentaar voegt echt iets toe, dat Nederlandse is echt zwaar kut. Youri is een beetje aan het mompelen en af en toe veel te zacht. Misschien komt het ook omdat ik me in het echt ook aan Evert ten Napel stoor :D
 
Ja ik kan het spel gelukkig nog ruilen tegen een tegoedbon, helaas geen geld terug :(
Oh ja, zou je het ook ff kunnen melden als je je engelse fifa binnen hebt :D kan ik ff zien hoe lang het ongeveer duurt bij play.com.
 
Hey luitjes,

Nou, ik denk ik moet toch een mobiel abonnement hebben, dus gelijk maar een sim-only van 18 euro p/m met als gift een xbox360 premium besteld. (59 euro bijbetalen, dat wel). Maar lijkt me een goede deal.

Apart dat EA geen universele disc maakt met alle talen beschikbaar. Lijkt me economisch een stuk vruchtbaarder? Maargoed, het zij zo. Is het trouwens echt zo erg gesteld met dat Nederlandse commentaar? Kan iemand die niet bevooroordeeld is over Evert te Napel dat ook beamen? De moeite waard om via de UK te bestellen?
 
Back
Top Bottom