Nederlanders hebben ook rechten!

mazanga

League 1
12 October 2003
Groningen, Holland
Als de Duitsers en de Zuid-Europeanen het mogen dan hebben wij toch zeker ook recht op een eigen topic of niet dan?

Nederlandse voetbalvrienden... verenig U ;-)
 
Hello Manzanga, sorry, I come from Belgium and I speak english to you but :
did you know some 'Nederlandse PES-fans websites' ???
 
Oh ja en alle Nederlandse spelers hier die een uitdaging willen moeten daar eens gaan kijken. Je kunt je daar namelijk meten met de top van Nederland. De beste spelers daar gooien namelijk ook hoge ogen bij de nationale offline toernooien. de meeste spelen op xboxlive maar er zijn ook gasten die online gaan met de ps2 en de pc.
 
Kun je laten importeren via internet, probeer play.com
 
yoyo, we10 is weer heel vet, kan niet wachten op pes6 op de ps2 zodat ik jullie een pak slaag kan geven....... :P
 
»Kevdinho« said:
kan je hem niet ergens downloaden ofzo, importeren heb k niet zo'n goeie ervaring mee, duurt lang etc

Mag je niet over praten op dit forum, als een admin je snapt wordt je gebannt.
 
Hey gasten,

Ik voeg me hierbij toe aan het nederlandse gedeelte!
Wat is volgens jullie de beste option available voor we10 op dit moment??
 
mazanga said:
Ik heb zo'n gevoel dat die admins hier niet zoveel kaas hebben gegeten van het nederlands;-)

yo Danwin alles goed?

Don Domenico kan in ieder geval nederlands, volgens mij loopt er nog een nederlands admin rond.
 
Ik zoek nog een goede optionfile met de laatste transfers die geschikt is voor superpatch 3.0 en kitserver 5.2.3. Welke gebruiken jullie?
 
Ik help op dit moment mee aan Watsons v4 Option File, die komt begin september uit en heeft alle transfers. Ik doe zelf met Big Boss en Robin de Nederlandse dingen, dus dat zit wel goed.
 
Don Domenico said:
Ik ben dan ook Nederlands. Er is inderdaad ook nog een Nederlandse moderator; Riggs

Met andere woorden praten over Roms/Warez is niet zo slim dus;)
 
Zodra ik de file heb zorg ik wel voor een kitserver compatible option file;)
 
Back
Top Bottom