PES5 Tournament on pc netwerk! sign up now 30 june (only in dutch)

roy1984

Non-League
26 October 2004
Maastricht
Shrijf je nu in voor dit tournament 2006 voor 30 Juni!

http://members.home.nl/p.jcoumans/index.htm

Hier Volgt de informatie voor inschrijving,

Mail je naam, Team en Gamertag naar kingroy0019@hotmail.com. En dan zorg ik dat je opgenomen word in het toernooi. Let wel op er zijn geen Top teams aanwezig in dit toernooi. Dat doe ik omdat ik 32 deelnemers wil hebben en dus ook niet 32 top teams heb in het spel zodat iedereen evenveel kans heeft om te winnen.

Voorbeeld; Je krijgt nu dus geen AC Milan - Chievo, Maar Palermo - Chievo. Vind ik wat eerlijker.

Hier volgen de 32 Teams waar je uit kunt Kiezen.

Duitsland:

Hertha BSC
Kaiserslautern
VFL Wolfsburg
Borussia Monchengladbach
1. FC Nurnberg
Engeland:

Fulham FC
Middlesbrough FC
Manchester City
Blackburn Rovers
Everton
West Ham United
Nederland:

Vitesse
NAC Breda
Heerenveen SC
AZ Alkmaar
FC Groningen
Italie:

Chievo
Sampdoria
Livorno
Lecce
Empoli
Reggina
Spanje:

Sevilla
Celta De Vigo
Malaga
ReaL Mallorca
Espanyol
Overig:

FC Kopenhagen
Fenerbache
Dynamo Kiev
Anderlecht
Club Brugge
De opzet van het toernooi gaat alsvolgt;

Poule A T/M Poule H. De nummers 1 en 2 gaan door naar de 2de ronde. Waarin weer een groepsfase word gespeeld dus dan zijn er 4 poules A T/M D. Waarna de kwartfinales worden gespeeld. Waarba er na een gelijkspel een verlenging volgt. Als het dan nog gelijk is worden er natuurlijk PK'S Genomen.

Regels en feiten;

10 Min. Per Wedstrijd
Uit en Thuis systeem (Tot Finale)
Verlenging + PK's (Alleen bij afvalronde en Finale)
Patch is Toegestaan
Sperlers die vroegtijdig stoppen in een wedstrijden worden gemeld, en op een blacklist gezet.
De uitslagen moeten worden vastgelgd met een screenshot en worden verstuurd naar kingroy0019@hotmail.com, Maak een screen waar de goalscorers worden vermeld. Een screenshot maken die je door op je toetsenbord prt screen te typen, En vervolgens plakken in paint.
Gele en Rode kaarten dienen ook te worden vermeld in dezelfde mail waar je de screenshot ook in heb gezet.
De rankings en standen worden iedere dag geupdate en naar je toe gezonden via mail in excel Formaat. of kijk op http://members.home.nl/p.jcoumans/index.htm
Zorg ervoor dat je een goede verbindings snelheid hebt met internet.
Als er nog vragen of opmerkingen zijn hoor ik het graag, Mail je vraag of opmerking naar Kingroy0019@hotmail.com.

MVG Roy

Veel succes
 
Back
Top Bottom