Skandinaver? Nordmenn, svensker og dansker på forumet?

Andreas

Moderator
2 August 2003
Hvor mange skandinaver er vi på forumet? Har fått inntrykk av at det er ganske mange. Om det er interesse for det, kan vi diskutere Winning Eleven 10 her, uten engelsk ;)
 
jag är finskoch jag spraka inte svenska. sorge, men jag kan undestera lite perhapskarna. :)
Jag höra WE10 är fin gammal, Jag ventarna PES6 för tre sex boxerna.
 
Last edited:
NORSK! :) Skal få Netverks adapteret idag, og orginal PES 5 senere i uken, tenkte noen var med på priv turnering/league? aldri vært på nettet med PES 5, vet ikke om dette er så vanlig, men spør nå uansett. Har spilt mot n00b'er og bot'er i noen år nå, vil ha litt ordentlig motstand, får det sikkert her! :D
 
Har ikke prøvd PES5 PS2 online selv, kun PC versjonen. Det er ihvertfall underholdende, men det beste er selvfølgelig å spille mot venner på samme PS2 (uten lagging, som ofte er et problem online).
 
Islandsk...

men jeg snakker dansk og kan forstå svensk...

har været en medlem på evo-web siden jeg spillede min förste minutter i PES1, men jeg tror at den bedste winning eleven / pes er klart ISSPRO evolution 2 (PS1)... den er så fedt!

Men Winning Eleven 10 er fantastisk også, lidt svært at spille defensivt og målmanden er ikke så god... men vis man spiller imod venner så er det den bedste spil som finnes...

hvad tænker i om at holde et "tournament" på WE10 i Scandinavia, Köbenhavn eller Malmö f. eks.? Er det måske ikke så realistisk?

hej,

p.s. jeg bor også i Köbenhavn
 
Jeg er dansker :D - kommer fra Kalundborg på Sjælland, hvis nogen kender den?

gudiagu said:
...Winning Eleven 10 er fantastisk også, lidt svært at spille defensivt og målmanden er ikke så god... men vis man spiller imod venner så er det den bedste spil som finnes...

Er det sandt? Bedste multiplayeroplevelse? Wooooooo! For satan så glæder jeg mig ligepludselig til det kommer!

Forresten, er det bare mig, eller er PES5 hamrende frustrende at spille? Lorte AI, en endnu ringere dommer og fejl man bare intet har med at gøre - jeg er ekstremt træt af at mine holdkammerater ikke aner noget om løbemønstre, ikke søger bolden, pludselig løber væk fra bolden eller andre hjernedødt åndssvage ting.
 
LeChuck said:
Jeg er også norsk.sitter å legger legg inn noen modds på PES5.Får swap magic disken min i morra,slik at jeg kan kopiere orginalplata og legge inn mods.GLEDER MEG SYkt:r2:,PRO EVO er tidenes BESTE fotballspill på hvilken plattform som helst!FIFA of EA ligger LANGT etter når det gjelder spille følelse og realisme,og jeg tviler på at de når igjen konami nå som WINNING ELEVEN PRO EVOLUTION SOCCER 2007 kommer til xbox 360.Da kan konami også levere den grafikken som noen har savnet.Leste at vi kan spille ONLINE med 11 mot 11,slik at alle har en fast plass på bana!!Det kan bli dritfett,da er det mulig å lage turneringer med lag som er skikkelig samspilte.Da må vi som har 360'n gå sammen og lage et lag,og trene hardt.LENGE LEVE KONAMI!!:lmao: :lol: \\:o/
 
Er dansker her!

Men må se mig uenig i ovenstående kommentar angående multiplayer. Det er den største målfest i multiplayer nogensinde, hvilket ødelægger realismen, og taktikken er desværre ikke ligeså "vigtig" som i PES5.

Hvis bare PES6 bliver en blanding af PES5 og WE10 ville det være perfekt, men det må forblive i drømmende. :)
 
game killer said:
Men må se mig uenig i ovenstående kommentar angående multiplayer. Det er den største målfest i multiplayer nogensinde, hvilket ødelægger realismen, og taktikken er desværre ikke ligeså "vigtig" som i PES5.
Enig. Tempoet er litt for høyt, så det er nesten umulig å stoppe spillere som er raske og tekniske (Henry, Mutu, Ronaldo osv.)

Men det er allikevel verdens beste spill!
 
*rekker opp hånda* :)

Og syns forøvrig PES5 er veeeeldig mye bedre enn arcade-spillet WE10. :)
 
Last edited:
Nogen der har nogle erfaringer med gameplay.co.uk, når i skal forudbestille PES? Jeg har forudbestilt PES6 fra gameplay, men de siger at de har 3-14 dages levering i Europa, og jeg vil ikke vente med at få spillet til næsten to uger efter det er udgivet.

Sidste år bestilte jeg med play, og de var 4 dage om at sende det, så mon ikke jeg kan forvente at få det ca. samtidig? Altså, det er jo stadig England de bliver sendt fra? Desuden har jeg betalt et par pund ekstra for noget der hedder "Priority european signed service", der i egentlig burde sikre mig, at spillet kom rimeligt hurtigt, fordi det er prioiriteret post?
 
Heysa, jeg er også dansker. Ang. erfaringer med gameplay.co.uk så er de sådan set fine nok, men der går bare for mange dage imo før spillet kommer til DK derovre fra (og risikoen for at dit spil bliver nappet i tolden er ligeså tilstede).

Jeg har selv bestilt PES6 til PC via Coolshop. Fantastisk shop som også har prisgaranti og de sender spillet dagen før release :applause:

PC:
Klik her

PS2:
Klik her


Håber på at se lidt flere danskere på PS2 & PC i PES6 online, nu da Konami har været så flinke og lavet det så de 2 platforme kan spille mod hinanden. :)
 
Hejsan danskar och norrmän, skulle det vara intressant ifall jag utökade mitt arbete från Allsvenskan, till danska och norska ligan i kommande optionfil?
 
Back
Top Bottom