Skandinaver? Nordmenn, svensker og dansker på forumet?

scarface 1999, welcome to Sweden, som vi brukar säga när ni kommer till Götet. Förstår inte varför ni hatar Göteborg. Ni är för små och patetiska för att vi ska orka bry oss om er.
 
Haha jag skrattar också åt MFF:arn. Speciellt hans signatur är speciellt barnslig. Nåväl. Ni har ingen HENRIK LARSSON! Sveriges bästa anfallare.
 
haha skrattar osso åt er. orka starta meningslösa wannabe-huligan diskussioner på internet.

jag visar vilket lag jag stödjer i min signatur.
ni har inte haft zlatan......ridå.
 
Haha vem vill ha Zlatan, när man redan har en kille som har spelat och vunnit det mesta i de största turneringarna.

Din signatur måste vara påhittad av en idiot som inte tänker på sina medmänniskor. Nåväl. Ridå på det.
 
Word Caniggia!

scarface1999, hur gammal är du, 13?


haha som sagt vill inte starta nån meningslös diskussion här därför jag inte svarade på Caniggias andra post. känns inte lönt att konvertera en hifare till en iffare heller;)

men alltid roligt när nån ska dra till med det sedvanliga " du kan inte vara över 13 år". oftast är det dom som är just under 13 som använder det ;)
 
jag är född i colombia men ja bor i sverige så ja kan både svenska å spanska:)
ere nån här som har nån allsvensk patche lr of ?
 
Which language is the most popularity in Nordic country? Which language is understand in all country? Swedish?

I'm Administrator of portal about Winning Eleven 2002 ONLINE (WEOL). We want to make multilanguage in the portal. I have german, italian, spanish, dutch and turkish translation for now. I'm waiting for others translation and public all. I don't have swedish translation :/ Listen, can you translate from english into swedish some texts? Translation will be hold main menu, registration, oops messages and rank system only. That is not to much to translate, I think 1h work :)

So, if you can help me download files:
http://www.4shared.com/file/40667784/db85fa1f/files_to_translate__use_notepad_.html
And contact with me on e-mail: czarny@weol.pl , msn: czarny.elo@hotmail.com , PM or post in this topic :)

I hope someone help me, thanks a lot, I will be greatful :beer:
 
Last edited:
Which language is the most popularity in Nordic country? Which language is understand in all country? Swedish?

I'm Administrator of portal about Winning Eleven 2002 ONLINE (WEOL). We want to make multilanguage in the portal. I have german, italian, spanish, dutch and turkish translation for now. I'm waiting for others translation and public all. I don't have swedish translation :/ Listen, can you translate from english into swedish some texts? Translation will be hold main menu, registration, oops messages and rank system only. That is not to much to translate, I think 1h work :)

So, if you can help me download files:
http://www.4shared.com/file/40667784/db85fa1f/files_to_translate__use_notepad_.html
And contact with me on e-mail: czarny@weol.pl , msn: czarny.elo@hotmail.com , PM or post in this topic :)

I hope someone help me, thanks a lot, I will be greatful :beer:

Most Scandinavians understand Norwegian, Swedish and Danish, however Danish and Norwegian are very similar in writing and if I were you, I'd opt for Danish. Sweden has the largest population, but they also have a lot of words that aren't in the Danish or Norwegian language. Hope that helps.
 
Back
Top Bottom