Nederlanders hebben ook rechten!

Hoop dat konami de online mode verbetert en dat waardeloze 'host je eigen helft' systeem wegmietert
 
Antiz said:
Hahaha! He Mazanga ik wist niet dat jij ook rechten had joh ga je hier ;) Kom jij nog wel aan werken toe eigenlijk overdag ? :lmao:


haha hey Iede hoe is het leven? Jaman werk he? Gelukkig werk ik snel i.p.v. hard en lang hard, waardoor ik uiteindelijk evenveel doe als mijn collega's. Tja je hebt werkpaarden en raspaardjes lol

Maar als Pes6 uit is dan ga ik het wel zwaarder krijgen op mijn werk man. Je weet toch... lange nachten ;-)
 
Junka said:
shitt.....pes6 lijkt me gay, ik w8 op J. League Winning Eleven 10 op 22-11-2006:):)

Is dat ook op de 360 dan? Lijkt me dan gewoon ongeveer het zelfde spel als pes6 op de 360 of niet?

En waarom noem jij alles gay haha
 
Hadden jullie ook zo'n hoge verwachting van FIFA 07 (360)? PES 6 heeft niet eens een edit-mode :( mja gameplay zal zoals altijd weer goed zijn
 
edit mode maakt mij niet zoveel uit, online speel je toch met dezelfde teams allemaal en daar zal ik de meeste tijd doorbrengen.
 
Precies, ik kan wel leven met een gestripte edit mode.
En ik vond de basis van Fifa best wel goed. Veel vrijheid als je aan de bal bent en niet die vaste looplijnen van pes. En de analoge passing bij fifa is ook heel goed. Er zijn veel goede animaties (echter en vloeiender dan pes5). Maar voor de rest valt fifa toch weer heel erg tegen. Ze zijn wel op de goede weg met een goede next engine als basis. Nu moeten ze nog voor goede gameplay zorgen.
 
Hey, goed idee deze thread!

Ik ben moderator op Ajay's PES-4_PC forum, helaas is een van de regels daar dat alles in het Engels moet zodat Ajay het allemaal kan volgen.

Het forum zit momenteel op slot. Je kunt er op maar je kunt niets posten, alleen lezen. We zijn bezig met een "revamp" van de site en de forums. Hopenlijk hebben we tijd om de site ergens in dezember weer te openen. Helaas is dat "tijd hebben" een grott probleem geworden.

Op EVO hebben ze daar geen last van. Dus gaaf idee dze thread. Hopelijk wordt ie niet gesloten. Zolang er een Nederlandse moderator is denk ik echter dat dat niet gebeurd..
 
Je moet het voorlopig bij de ps2 versie houden. Die lijkt superieur te zijn ten opzichte van de xbox versie. De ps2 versie heeft ook gewoon nog de editmode.
 
Ik vind pes6 goed te doen tot nu toe,

alleen ik wacht met smart op de kitserver met alles erop en eraan en natuurlijk de eerste superpatch :applause:
 
Ze hebben de Eredivisie uit de eerste superpatch gehaald dus die sla ik over.
 
Hallo mensen!

Zijn er hier peeps die problemen of juist geen problemen ervaren met de online speelmogelijkheid van PES6 op de PS2?

Ik heb het spel gisteren in huis gehaald en zit offline een beetje te wennen eraan, maar wil uiteraard online gaan spelen. Ik ga mijn PS2 aan een ethernet bridge hangen die met mijn router verbinding maakt. Vrienden van mij spelen trouwens de PC versie online en dat schijnt wel redelijk te gaan, qua verbinding etc.

Je wordt op dit moment doodgegooid met berichten over gigagrote problemen: lang wachten, disconnects etc., vooral op de PS2. Maar hoe zit dat met Nederlanders en hun PS2 online ervaringen? Is de Duitse server idd beter benaderbaar en sneller?

Jullie belevenissen alsjeblieft! Bedankt alvast! ;)
 
Ze zijn bezig met die servers en je schijnt er de laatste tijd dus heel moeilijk op te komen. Maar ik was deze woensdag bij een maat van me en hij heeft hem op de ps2 en dat speelde geweldig. Gewoon helemaal lagloos.
 
Yo party people. Ik speelde PES5 op de PS2, en speel nu PES6 op de PC. Ik vind PES6 helemaal te gek. Aan het begin vond ik het verschrikkelijk, denk dat ik het teveel met PES5 vergeleek. Moest gewoon opnieuw alles oefenen alsof het een nieuwe game was. Verloor aan het begin veel potjes tegen de cpu op het hoogste niveau, nu domineer ik bijna elke wedstrijd. Kwestie van tijd insteken, na verloop van tijd, realiseer ik me dat PES6 veel realistischer is dan PES5 en veel meer mogelijkheden biedt. I love it.
 
Zijn er hier nog mensen uit Nederland die ook het spel WE10jl spelen?
Wat zijn jullie 1e indrukken ervan en blijven jullie dit spel spelen of gaan jullie terug naar PES6?

Ik zelf zit nog erg te twijfelen. De patches en optionfiles voor PES6 (en het feit dat WE10jl dat nog helemaal niet heeft, buiten die van Fernando) geven dit spel wel een extra pluspunt om daar nog (voorlopig) maar voor te kiezen.
 
Ik heb deze week vaak WE10jl gespeeld.
Maar ik schakel weer terug naar PES6 vooral om het feit dat er in WE10jl geen nationale teams zitten.
Een pluspunt aan WE10jl vond ik dat erg veel nieuwe gezichten in zaten alleen de kwaliteit van deze gezichten zijn erg beroerd.
 
Als je echt van realitische gameplay houdt, moet je echt Winning Eleven spelen ipv Pro Evolution Soccer. Nieuwste deel van de Winning Eleven series; WE10 J.League + European zit kwa "master league" het best in elkaar, vind de game(play van) Winning Eleven 10 toch nog de beste. Ook stukken beter dan Pro Evo 6, op wat voor platform dan ook. De japanse PS2 winning eleven titels van konami blijven de beste. Hoop dat ze Winning Eleven 11(gruwlijke titel ook) op de PS3 uitbrengen, en echt vernieuwen!!
 
^^Helemaal mee eens. Veel mensen vinden de we serie al tijden beter dan pes, maar ik merkte het verschil nooit zo zeer. Maar met Winning Eleven 10 en PES 6 merk ik wel dat WE10 veel lekkerder (sneller)speelt. Toen ik WE 10 net had ergerde ik me dood aan lichte overtredingen (op mij)die direct werden bestraft, terwijl de scheids duidelijk voordeel kon geven. Maar nu vind ik het meer storen dat de scheidsrechter na zo'n overtreding door laat spelen, omdat de tegenstander de bal vaak met mazzel terug veroverd.
 
Back
Top Bottom